قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

فروشگاه اینترنتی پرشین خیاط | هنر خیاطی ایرانی

فروشگاه پرشین خیاط | هنر خیاطی را با ما بیاموزید|

آموزش مانتو با والان حلزونی جدا خانم عمرانی

مانتو با والان حلزونی جدا به روش خیاطی خانم عمرانی
میزان پارچه: دو قد مانتو + یک قد آستین
الگو و برش: از الگوی بالاتنه کش استفاده می‌کنیم. cm 5 تا ۷ از خط پهلو فون کرده و به باسن وصل می‌کنیم. از گوشه گردن با خط‌کش به وسط جلو بین کارور و سینه وصل می‌کنیم تا یقه هفت شود. روی این خط حتماً ساسون گرفته تا لقی هفت یقه را در الگو از بین ببریم. در امتداد خط یقه به اندازه پشت یقه الگو بالا رفته cm 15 برای پهنای یقه بیرون می‌رویم. از خط کمر cm 4 بالا رفته و cm 30 برای درست کردن والان به وسط جلو اضافه کرده و به cm 15 بیرون رفته به پشت یقه وصل می‌کنیم.

از ۳۰ سانتِ اضافه شده به بالای کمر هلال به پایین مانتو وسط جلو وصل می‌کنیم (شکل ۱) والان را از سر خط وسط جلو و هفت یقه جدا می‌کنیم (شکل ۲).در ایبن رابطه می توانید به کتاب خیاطی خانم عمرانی مراجعه و اطلاعات بیشتری را بدست آورید.


از خط کمر تا پایین والان را روی خط صاف وسط جلو به ۵ قسمت تقسیم کرده و خط می‌کشیم. این خطوط را از طرف لبه والان قیچی زده طوری که از طرف خط صاف به یک نقطه وصل باشند (فقط یک نقطه). (شکل ۳)بعد لای هر یک از قسمت‌ها cm 7 تا ۱۰ اوزمان داده تا والان شکل حلزونی پیدا کند و روی دولای باز این والان را برش می‌زنیم. (شکل ۳)احتیاج به یک دکمه‌خور مخفی داریم. روی دولای بسته یک مستطیل به طول از زیر یقه تا بالای زانو و به عرض cm 5 آماده می‌کنیم که ۱ سانت آن برای زاپاس می‌باشد. (شکل ۴) . پیشنهاد می کنیم جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی استفاده نمایید.
دوخت: بالاتنه پشت و جلو را از سرشانه و پهلو به هم وصل کرده، وسط پشت یقه را در والان به هم می‌دوزیم و از وسط پشت یقه بالاتنه، والان را روی بالاتنه گذاشته و یک لا تا انتهای یقه هفت می‌دوزیم. بعد از هفت یقه، والان را روی بالاتنه منطبق کرده و دکمه‌خور را که لایه چسبانده و بالا و پایین آن را دوخته‌ایم و به رو برگشته را روی والان می‌گذاریم و تا انتهای دکمه‌خور همه را با هم دوخته و از انتهای دکمه‌خور به بعد دوباره والان یک لا دوخته می‌شود.این بخش به صورت کامل در مجموعه فیلم آموزش خیاطی سیما عمرانی توضیح داده شده است.

 

توجه: دکمه‌خور فقط در سمت چپ بالاتنه دوخته می‌شود و سمت راست والان یک لا به بالاتنه دوخته می‌شود و روی دکمه‌خور قرار می‌گیرد.
دکمه از زیر به پشت بالاتنه سمت راست دوخته می‌شود و جادکمه روی دکمه‌خور زده می‌شود. بعد از دوخت وسط پشت یقه را می‌توانیم تازده تا دو لایه شود و یک بست می‌زنیم.
مانتو یا پیراهن دامن کلوش بدون فرمول کلوش به روش خیاطی سیما عمرانی
از الگوی پایه استفاده می‌کنیم. الگو را از خط کمر و یا از هر جایی که بخواهیم کلوش شروع شود، جدا می‌کنیم. اگر خواستیم بالاتنه حالت جذب داشته باشد، ساسون بالا را روی الگو خالی کرده و آن را روی لباس می‌دوزیم.در تکه دامن، از انتهای پنس یک خط صاف به طرف پایین می‌کشیم و این خط را تا نوک پنس قیچی می‌کنیم. فاصله پنس تا پهلو را روی خط کمر نصف می‌کنیم، پایین دامن را از پنس تا پهلو نصف کرده و این دو را به هم وصل می‌کنیم و این خط را از پایین طوری قیچی می‌کنیم که روی خط کمر به یک نقطه وصل باشد.علاقه مندان به آموزش خیاطی می توانند با مراجعه به کتاب های ایشان اطلاعات بیشتری به دست آورند.
پنس را می‌بندیم و انتهای پنس تا پایین را که چیده بودیم به طور طبیعی اوزمان می‌خورد. اگر خواستیم گشادی پای دامن بیشتر شود، می‌توان پنس بسته شده را نیز قیچی زد، طوری که روی خط کمر به یک نقطه وصل باشد و اوزمان انتهای پنس را به دلخواه بیشتر می‌کنیم. بعد از برش، کمر دامن و کمر بالاتنه را به هم می‌دوزیم.
نکته مهم: میزان اوزمان تکه‌ها باید با هم برابر باشند.نکته: بیشتری میزان اوزمان را زمانی داریم که بعد از اوزمان دادن، تکه دامن جلو تشکیل ¼ دایره را بدهد که هما دامن کلوش کله قندی است. تمام این مراحل را برای الگوی پشت هم پیاده می‌کنیم.امیدواریم از این آموزش که در سایت پرشین خیاط قرار دادیم راضی باشید.

 

dvd آموزش خیاطی خانم عمرانی ,آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی , اموزش خیاطی خانم عمرانی سیمای خانواده , کتاب خیاطی سیما عمرانی , خیاطی خانم عمرانی ,خیاطی بدون الگو , آموزش خیاطی مبتدی , خرید اینترنتی خانم عمرانی , سایت هنر خیاطی

دی وی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی ,فیلم آموزش خیاطی ,فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی در سیمای خانواده ,کتاب خیاطی ,خانم عمرانی ,آموزش خیاطی بدون الگو ,آموزش خیاطی ,خرید آموزش خیاطی ,هنر خیاطی

خرید سی دی آموزش خیاطی ,فیلم های آموزش خیاطی خانم عمرانی ,سایت آموزش خیاطی خانم عمرانی ,کتاب آموزش خیاطی سیما عمرانی ,خیاطی سیما عمرانی ,آموزش خیاطی بدون الگو خانم عمرانی ,آموزش خیاطی آسان ,خرید آموزش خیاطی سیما عمرانی ,خیاطی

سی دی آموزش خیاطی , آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید , آموزش خیاطی خانم عمرانی در سیمای خانواده , کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی ,سیما عمرانی , خیاطی بدون الگو ,آموزش خیاطی مبتدی , خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی , سایت هنر خیاطی

سی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی ,آموزش خیاطی خانم عمرانی , آموزش خیاطی خانم عمرانی در برنامه خانواده , کتاب خیاطی سیما عمرانی , خیاطی خانم عمرانی , آموزش خیاطی بدون الگو , آموزش خیاطی , خرید پستی آموزش خیاطی خانم عمرانی ,هنر خیاطی

بهترین مدل های طراحی و دکوراسیون داخلی برای هتل در ایران با گروه معماری مهران طاهری

دکوراسیون و طراحی داخلی نمای ویلا و محوطه ویلا با بهترین کیفیت با مهران طاهری

طراحی داخلی مطب دندانپزشکی و طراحی و دکوراسیون مطب دکتر و چشم پزشکی

در خبرنامه ما ثبت نام کنید و از آخرین محصولات و پیشنهادات مطلع گردید :

[contact-form-7 id="2907" title="خبرنامه"]