قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

فروشگاه اینترنتی پرشین خیاط | هنر خیاطی ایرانی

فروشگاه پرشین خیاط | هنر خیاطی را با ما بیاموزید|

تهیه محصولات و قارچ های گانودرما در استان تهران

خواص شگفت انگیز قارچ گانودرما

 

قارچ گانودرما لوسیدوم یکی از انواع قارچ های موجود در طبیعت بوده که طرفداران بسیار زیادی داشته و خواص درمانی شگفت انگیزی را به خود اختصاص می دهد. قارچ گانودرما جایگاه ویژه ای در طب سنتی چین و آسیای شرقی داشته و از درمان های سنتی چشم بادامی ها به ایران راه یافته است. امروزه این قارچ در سراسر جهان شناخته شده و از آن به عنوان افزودنی به مواد غذایی مختلف و خوراکی ها استفاده می شود.

قارچ گانودرما چیست؟

قارچ گانودرما یا همان قارچ جان افزا یکی از انواع قارچ های موجود در طبیعت می باشد که برای نخستین بار در مناطق گرم آسیای شرقی رویش نموده و توسط بومیان همان منطقه به منظور درمان های سنتی مورد استفاده قرار گرفت. نحوه کشت و مصرف این قارچ از آسیای شرقی به سراسر جهان رسیده و امروزه در تمامی مناطق دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. در بیشتر مناطق چین و کشورهای آسیایی از این قارچ به شکل تازه استفاده شده و در برخی از کشورهای صنعتی و تولید کننده، از عصاره، پودر و اشکال دیگر این قارچ نیز استفاده می شود. در چند سال اخیر، مطالعات و تحقیقات بسیار زیادی در زمینه خواص و مصرف قارچ گانودرما انجام گرفته و نتایج بسیار مثبتی از تحقیقات حاصل گردیده است. (تصویر۱)

ارزش غذایی گانودرما

این قارچ دارای ارزش غذایی بسیار زیادی بوده و سرشار از مواد معدنی مختلف مانند فسفر، کلسیم، سدیم، منیزیم و آهن بوده و دارای حجم بالایی از آنتی اکسیدان های ضروری و انواع ویتامین های مفید مانند ویتامین های خانواده B بویژه ویتامین B5 و B12 می باشد. یکی از ویژگی های اصلی و بسیار مهم این قارچ علاوه بر ارزش غذایی آن، خواص درمانی و تاثیرات بسیار زیاد آن بر سلامتی، پیشگیری و بهبود بسیاری از بیماری ها است. در این مقاله به بررسی خواص و اثرات درمانی قارچ های گانودرما خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

خواص شگفت انگیز قارچ گانودرما لوسیدوم

قارچ گانودرما یکی از معجزه های طبیعی به شمار آمده و دارای خواص درمانی بسیار زیادی در تمامی ارگان ها و بیماری های مختلف می باشد.

امروزه بحث لاغری و کاهش وزن علاوه بر تاثیر به سزایی که در تناسب اندام و زیبایی ظاهری دارد، برای پیشگیری و درمان بسیاری از مشکلات زمینه ای و بیماری های خطرناک ضروری بوده و اضافه وزن یکی از بزرگ ترین مشکلات جامعه بشری به شمار می آید. یکی از پررنگ ترین و پرطرفدارترین تاثیرات این قارچ بر کاهش وزن، لاغری و تناسب اندام است. فروشگاه های مختلف لاغری در سراسر جهان از این خواص بهره جسته و با ترکیب عصاره و پودر این قارچ با انواع مواد غذایی و نوشیدنی هایی مانند قهوه و انواع چای توانسته اند محصولات مکمل لاغری تاثیرگذار و پر طرفداری تهیه و توزیع نمایند. گانودرما با تاثیر بر اشتهای کاذب و کاهش آن و افزایش سوخت و ساز و متابولیسم بدن، می تواند بر روند کاهش وزن تاثیر مثبت داشته و آن را تقویت نماید.

  •  تاثیر بر سلامتی پوست و مو

یکی دیگر از خواص معجزه آسای این قارچ گانودرما لوسیدوم ، تاثیر بر سلامتی و حفظ زیبایی پوست و مو بوده و در اکثر کشورهای جهان به عنوان یک ماده مکمل به محصولات آرایشی و بهداشتی افزوده می گردد. قارچ گانودرما قادر به از بین بردن چین و چروک، ترک های پوستی، سیاهی و افتادگی های پوستی بوده و با حفظ رطوبت و مواد مغذی برای موها از بروز خشکی، ترک ها و موخوره پیشگیری خواهد نمود.

  •  تاثیر بر سلامت سیستم ایمنی

سیستم ایمنی یکی از ارگان های بسیار مهم و محافظ سلامتی انسان بوده و نقش بسیار مهمی در پیشگیری و مبارزه با عوامل بیگانه راه یافته به بدن ایفا می نماید. قارچ گانودرما از جمله مواد طبیعی بسیار مهم و موثر در تقویت و افزایش عملکرد سیستم ایمنی و اجزای تشکیل دهنده آن بوده و می تواند از بروز بیماری های ویروسی و عفونی پیشگیری نماید.

  •  افزایش انرژی و کاهش رخوت

کمبود انرژی و احساس کسالت یکی از شکایت های اصلی افراد در سنین مختلف در طول روز بویژه اوایل صبح است که به دلایل متفاوتی مانند کم خونی، کمبود مواد معدنی و افسردگی ایجاد می گردد. این قارچ معجزه آسا قادر به افزایش انرژی در افراد بوده و می تواند رخوت و کسالت ایجاد شده در طول روز را از آن ها دور نماید. مصرف این قارچ در ترکیبات خوراکی بویژه نوشیدنی ها ایده بسیار مناسبی به منظور کاهش احساس کسالت و خستگی در افراد می باشد.

  •  تاثیر بر سلامت قلب و عروق

متاسفانه امروزه مشکلات قلبی عروقی مانند گرفتگی عروق، آنژین صدری و نارسایی های ناشی از آن، از جمله دلایل اصلی مرگ و میر در جمعیت افراد میانسال و گاها جوانان می باشد. یکی از اثرات اثبات شده و مورد توجه قارچ گانودرما، تاثیر شگفت انگیز آن بر کاهش کلسترول خون، قند خون و فشار خون بوده و می تواند ریسک ابتلا به مشکلات قلبی عروقی را تا حد ممکن کاهش داده و سلامت قلب را برایتان تضمین نماید.

  •  بهبود آلرژی ها

آلرژی های فصلی و دائمی یکی از حالت های آزار دهنده و بسیار نامطلوب در افراد می باشد. این حالت علائم متفاوتی داشته و معمولا به دنبال افزایش اینترلوکین ها ایجاد می گردند. این قارچ قادر به کاهش و بهبود بسیار زیاد علائم ناشی از آلرژی در افراد بوده و می تواند وضعیت نامساعد اشخاص را تسکین ببخشد.

  •  محافظت از سیستم عصبی

حفاظت از سیستم عصبی مرکزی، کاهش تنش ها و اضطراب های روزمره، بهبود خواب و پیشگیری از بیماری های عصبی مانند پارکینسون، آلزایمر و سکته های مغزی از خواص قابل توجه درمانی این قارچ معجزه آسا می باشد.

ابتدا محصول را دریافت نمایید و سپس هزینه انرا درب منزل بپردازید.

برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

یک بسته قهوه لاغری گانودرما لوسیدوم (سوپریم) با قیمت ویژه ۱۹۸هزار تومان (ارسال رایگان)

دو بسته قهوه لاغری گانودرما لوسیدوم (سوپریم) با قیمت تخفیفی ۳۵۶ هزار تومان (ارسال رایگان)

سه بسته قهوه لاغری گانودرما لوسیدوم (سوپریم) با قیمت تخفیف ویژه ۴۹۵هزار تومان (ارسال رایگان)

خرید قارچ گانودرما لوسیدوم

متاسفانه قارچ گانودرما از جمله خوراکی هایی می باشد که در صورت عدم اطمینان از سلامت و کیفیت آن، بسیار خطرناک بوده و منجر به بروز بیماری های خطرناک و در برخی موارد منجر به مرگ گردد. از اینرو توصیه می شود به منظور تهیه این قارچ به تبلیغات بی اساس توجه نکرده و پس از اطلاع از قیمت قارچ گانودرما لوسیدوم، آن را از مراکز خرید معتبر و شناخته شده تهیه نمایید.

قارچ های تقلبی گانودرما

امروزه با توجه به گسترش کسب و کارهای اینترنتی، فروش قارچ گانودرما لوسیدوم یکی از روش های پرطرفدار دریافت این قارچ محصولات فرآوری شده با این قارچ می باشد. توصیه می شود به منظور خرید گانودرما به شکل آنلاین، حتما به سایت فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه نموده و سفارشات خود را ثبت نمایید. در پاسخ به این سوال متقاضیان که قارچ گانودرما را از کجا تهیه کنیم، می توان گفت، تهیه این قارچ ها از دست فروش ها، عطاری ها و خرده فروشی ها اکیدا توصیه نشده و سعی نمایید این محصول را از مراکز پخش معتبر و نمایندگی ها دریافت نمایید.(تصویر۴)

تهیه محصولات و قارچ های گانودرما در استان تهران

خرید قارچ گانودرما در تهران طرفداران بسیار زیادی داشته و جمعیت متقاضی فراوانی را به خود اختصاص می دهد؛ قیمت قارچ گانودرما در این استان در برندها و بسته بندی های متفاوت از رنج متنوعی برخوردار بوده و نمایندگی فروش قارچ گانودرما در شعب مختلف و برندهای متفاوت مشغول به فعالیت و ارائه محصولات اصل و با کیفیت به متقاضیان تهرانی می باشد.

میزان مصرف قارچ گانودرما

توصیه می شود در مصرف این قارچ به شکل تازه و یا عصاره و پودر کاملا میانه رو بوده و طبق اصول خاصی رفتار نمایید. ۲۵ گرم مصرف  تا ۱۰۰ گرم از این قارچ به شکل تازه در روز توصیه شده و هیچ عارضه ای نخواهد داشت. در صورت خرید قارچ گانودرما به صورت پودر و یا عصاره، میزان مصرفی روزانه را مشخص نموده و در آن زیاده روی ننمایید. با اینکه قیمت قارچ گانودرما در برندها، بسته بندی ها و محصولات مختلف، کاملا متفاوت است؛ با این حال این محصول بسیار مقرون به صرفه بوده و از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

گسترش توزیع قارچ و محصولات گانودرما

امروزه با توجه به کشف خواص و ویژگی های درمانی این نوع قارچ، انجام تحقیقات و مطالعات انسانی و جانوری و اعلام نتایج مثبت از آن، فروش قارچ گانودرما در تمامی استان ها رواج بسیار زیادی یافته و در تمامی شعب و نمایندگی های پخش محصولات گانودرما در اختیار متقاضیان قرار داده می شود.(تصویر۶)

قهوه گانودرما لوسیدوم

یکی از محصولات پرطرفدار و مورد استقبال بویژه در جمعیت جوانان، انواع قهوه های فرآوری شده با عصاره این قارچ بوده که در برندهای مختلف تهیه و توزیع می گردد. قارچ گانودرما لوسیدوم یا همان قارچ کلاه قرمز گانودرما از جمله انواع قارچ های ترکیب شده با قهوه می باشد که خواص درمانی آن را دو صد چندان نموده و عطر و طعمی دلنشین به آن بخشیده است. قیمت گانودرما لوسیدوم کاملا مناسب و اقتصادی بوده و خرید قهوه گانودرما لوسیدوم در حد توان تمامی افراد جامعه خواهد بود.

ابتدا محصول را دریافت نمایید و سپس هزینه انرا درب منزل بپردازید.

برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

یک بسته قهوه لاغری گانودرما لوسیدوم (سوپریم) با قیمت ویژه ۱۹۸هزار تومان (ارسال رایگان)

دو بسته قهوه لاغری گانودرما لوسیدوم (سوپریم) با قیمت تخفیفی ۳۵۶ هزار تومان (ارسال رایگان)

سه بسته قهوه لاغری گانودرما لوسیدوم (سوپریم) با قیمت تخفیف ویژه ۴۹۵هزار تومان (ارسال رایگان)

کاربرد گانودرما لوسیدوم در مواد آرایشی و بهداشتی

یکی از کاربردهای اصلی و بسیار مهم این قارچ شناخته شده، ترکیب آن با لوازم آرایشی بوده که طرفداران بسیار زیادی داشته و منجر به درآمد زایی و رونق کسب و کار در بسیاری از شرکت ها و کارخانجات لوازم آرایشی و بهداشتی گردیده است. خرید گانودرما لوسیدوم ترکیب شده در لوازم آرایشی و بهداشتی با توجه به قیمت گانودرما لوسیدوم و مراحل فرآوری و ساخت لوازم آرایشی، نسبتا بالا بوده و به دلیل تاثیرات بسیار مفیدی که قارچ گانودرما بر پوست و مو دارد، ارزش پرداخت این هزینه برای کسانی که به زیبایی خود اهمیت می دهند، وجود خواهد داشت.

یکی از ویژگی های بسیار مهم محصولات گانودرما سفارش اینترنتی و آنلاین این محصولات در سراسر کشور بوده و در بسیاری از جشنواره ها و مراسمات ویژه می توان محصولات گانودرما ارزان و مقرون به صرفه را از سایت های فروشگاه های اینترنتی با کیفیت بالا دریافت نمود. جهت دریافت انواع محصولات خوراکی و آرایشی گانودرما سایت رسمی و معتبر این محصولات را جستجو نموده و یا به انواع فروشگاه گانودرما به شکل حضوری و یا اینترنتی مراجعه نمایید.

 

رونق و گسترش عرضه محصولات گانودرما

در چند سال اخیر محصولات مختلف گانودرما فروش فوق العاده و استقبال مردمی بسیار زیادی داشته و دمنوش های گانودرما در این بین از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند. کاهش هزینه گانودرما و محصولات فرآوری شده با این قارچ، منجر به جذب تعداد زیادی از متقاضیان گردیده و توانسته است محصولات مختلف گانودرما قارچ قیمت مناسب را به مشتریان عرضه نماید. محصولات گانودرما قیمت های متفاوتی داشته و در این بین گانودرما اصل از قیمت های بالاتر و کیفیت بهتری برخوردار است.

توصیه می شود به منظور پیشگیری از عوارض گانودرما، در هنگام خرید گانودرما از قیمت گانودرما اورجینال اطلاعات کافی داشته باشید.(تصویر۸)

 

 

در خبرنامه ما ثبت نام کنید و از آخرین محصولات و پیشنهادات مطلع گردید :

[contact-form-7 id="2907" title="خبرنامه"]