قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

فروشگاه اینترنتی پرشین خیاط | هنر خیاطی ایرانی

فروشگاه پرشین خیاط | هنر خیاطی را با ما بیاموزید|

طراحی ادکلن های بلک افغان چگونه انجام شده است؟

ادکلن بلک افغان دارای رایحه ای تند و گرم بوده که بسیار لذت بخش است همچنین ادکلن بلک افغان یکی از مشهور ترین ادکلن های برند ناسوماتو است

آشنایی با ادکلن بلک افغان و ویژگی های آن

 

  امروزه ادکلن های مشهوری توسط شرکت های مختلف تهیه و به بازار عرضه شده است. یکی از این ادکلن های معروف ادکلن بلک افغان است که توسط شرکت هلندی ناسوماتو ساخته شده است. این ادکلن دارای ویژگی های عجیب و منحصر به فردی است که از جمله آنها می توان به نوع رایحه تند و گرم آن اشاره کرد که در نگاه اول بسیار مجذوب کننده خواهد بود. علاوه بر آن بسیاری از افراد به منظور ایجاد حس قدرت و اعتماد به نفس از این نوع عطرها استفاده می کنند. ادکلن بلک افغان اماراتی را زنان و مردان می توانند به طور همزمان استفاده کنند بنابراین محدودیتی از نظر جنسیت ندارند و برای همه مناسب هستند. این پرفیوم دارای طراحی بسیار لاکچری نیز می باشد که در نگاه اول متوجه این لوکس بودن می شوید. مایع درون این ادکلن نیز به رنگ سیاه است که نشان دهنده نام بلک افغان است. اگر می خواهید با این ادکلن منحصر به رد و قیمت تستر ادکلن بلک افغان ۱۰۰ میل بیشتر آشنا شوید، ادامه مقاله را دنبال کنید.

طراحی ادکلن های بلک افغان چگونه انجام شده است؟

این ادکلن ها توسط شرکت هلندی معروف ناسوماتو ساخته شده است که از پرفروش ترین ادکلن های جهان به حساب می آید و علاقه مندان بیشماری دارد. مهمترین ویژگی ادکلن های بلک افغان، فرمولاسیون و طراحی عطر است. چرا که رایحه خوش این ادکلن به گونه ای طراحی شده است که تاکنون در هیچ ادکلن و عطری مشاهده نکرده اید. فرمولاسیون این عطر توسط یکی از مشهورترین عطرسازان جهان به نام الساندرو گولتیری انجام شده است. به همین دلیل بسیار خاص و بی نظیر است. لاکچری بودن این ادکلن باعث شده است که قیمت ادکلن بلک افغان ۱۰۰ میل امارات اندکی بالا باشد. اما این ادکلن آنقدر جذاب است که ارزش بسیار بالاتری دارد و شما می توانید با استفاده از این عطر خاطرات رویایی داشته باشید. علاوه بر آن، طراحی بدنه و درب این ادکلن آنقدر زیبا و با ظرافت انجام شده است که در لاکچری بودن آن به چشم خواهد آمد و می توانید این ادکلن را به عنوان هدیه ای مناسب برای عزیزان خود در نظر بگیرید. بنابراین پیشنهاد ما این است که با خرید ادکلن بلک افغان حس تازه ای به اطرافیان خود بدهید و نظرات آنها را به سوی خود جلب کنید.

(تصویر شماره ۱)

ادکلن های بلک افغان چه رایحه ای دارند؟

ادکلن های خوشبوی بلک افغان دارای رایحه ای بی نظیر و فوق العاده هستند. این ادکلن ها با ماندگاری طولانی که دارند می توانند ساعت ها روی بدن شما باقی بمانند. برای طراحی رایحه ادکلن های بلک افغان از سه نوع رایحه استفاده شده است. رایحه ساعات ابتدایی که به مشام شما می رسد شامل عطر تند شاهدانه است که بسیار منحصر به فرد می باشد. پس از آن رایحه دوم با عطر قهوه و توتون خود را نشان می دهد. این عطر دارای جذابیت های بسیار زیادی خواهد بود. پس از گذشت زمان طولانی نیز می توانید رایحه عود را از این ادکلن استشمام کنید که بسیار لذت بخش و آرامش بخش است. ترکیب تمام این رایحه ها باعث شده است که خرید قیمت ادکلن بلک افغان ۱۰۰ میل امارات بسیار منطقی به نظر برسد. برای این منظور می توانید از مراکز و فروشگاه های مشهور فروش تستر ادکلن بلک افغان ۱۰۰ میل استفاده کنید.

در خبرنامه ما ثبت نام کنید و از آخرین محصولات و پیشنهادات مطلع گردید :

[contact-form-7 id="2907" title="خبرنامه"]