قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

فروشگاه اینترنتی پرشین خیاط | هنر خیاطی ایرانی

فروشگاه پرشین خیاط | هنر خیاطی را با ما بیاموزید|

 قیمت ادکلن بلک افغان ۱۰۰ میل اصل

ادکلن بلک افغان یکی از ادکلن های معروف در میان برندهای متعدد می باشد. ادکلن بلک افغان دارای رایحه ی خاصی می باشد که طرفداران زیادی دارد.

ادکلن بلک افغان یک انتخاب منحصربفرد

 

عطر و ادکلن بلک افغان یکی از مشهور ترین عطر های است که به دلیل داشتن رایحه خاص و بوی منحصر به فرد، طرفداران بسیاری در ایران جذب می کند که البته نمونه های اصل و تقلبی آن هر دو در بازار موجود می باشد و عطر بلک افغان تنها مختص یک قشر خاصی نمی باشد. خانم و آقا از هر سن و سالی  اگر تنها کمی به بوهای تند و گرم علاقه داشته باشند این عطر می تواند انتخاب مناسبی برایشان باشد

درباره ی ادکلن بلک افغان

عطر بلک افغان جزء عطر های است که رایحه آن بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد که در ایران با نام بلک افغان نیز شناخته می شود. اگر شما جزء آن دسته از افراد می باشید که به رایحه های خنک و ملایم علاقمند هستید به شما پیشنهاد می کنیم که دور عطر و ادکلن بلک افغان را خط بکشید. با استشمام عطر بلک افغان شما رایحه ای دودی، تلخ و لطیفی احساس خواهید کرد که می تواند برایتان تداعی گر خاطرات شیرینتان باشد. شما با خرید ادکلن بلک افغان می توانید به صورت اشتراکی با همسرتان از آن استفاده کنید.

ترکیب عطر  بلک افغان از شاهدانه و برگ سبز می باشد که دارای رایحه ی صمغ، قهوه و تنباکوست و پایه رایحه ی عطر و ادکلن بلک افغان از عود و چوب های معطر ترکیب شده است.

تصویر۱

 قیمت ادکلن بلک افغان ۱۰۰ میل اصل

عطر و ادکلن بلک افغان که با نام ادکلن ناسوماتو بلک افغان نیز می شناسند را می توانید از فروشگاه های اینترنتی و عادی خریداری کنید که از طریق اینترنت هزینه های کمتری را متقبل خواهید شد. قیمت ادکلن اصل بلک افغان بسیار مناسب می باشد که یکی از علل محبوبیت ادکلن و عطر بلک افغان شده است. همچنین قیمت بلک افغان باعث فروش عطر بلک افغان در تعداد بسیار بالایی شده است. عطر بلک افغان قیمت مناسبی نسب به سایر برندهای هم رده ی خود دارد و شما می توانید با خریدن این عطر و صرف هزینه ای معقول از یک عطر که محبوبیت جهانی دارد برخوردار شوید.

قیمت عطر بلک افغان گرمی اورجینال با قیمت عطر بلک افغان تقلبی فرق چندانی ندارد، پس حتما نمونه اصل آن را خریداری فرمایید و از خرید عطر بلک افغان تقلبی اجتناب کنید. ادکلن و عطر بلک افغان قیمت چندان بالایی ندارد و اگر از رایحه ی تلخ و خنک استفاده می کنید و نمی خواهید هزینه های گزافی برای یک شیشه عطر بدهید پیشنهاد ما به شما خرید عطر بلک افغان گرمی می باشد.

ویژگی ظاهری بلک افغان

عطر بلک افغان که سازنده آن کشور هلند می باشد دارای یک سری ویژگی های ظاهری است که همانند رایحه ی آن خاص و جذاب می باشد. حجم این عطر ۳۰ میلی لیتر می باشد و لی اخیرا نمونه های تقلبی آن در بازار به صورت ۱۰۰ میلی لیتری عرضه می شود. ویژگی بارز ظاهری این عطر در پوش آن می باشد که از یک تکه چوب ساخته شده و ابعاد آن کمی از شیشه محتوی مایع عطر بزرگ تر است که همین نکته ظاهر آن را جذاب و خاص نموده است. بر روی شیشه عطر بلک افغان یک بارکد درج شده که اگر آن را در اینترنت سرچ کنید نام بلک افغان را برای شما نمایش می دهد. البته این بارکد بر روی بلک افغان تقلبی نیز کپی می شود

در خبرنامه ما ثبت نام کنید و از آخرین محصولات و پیشنهادات مطلع گردید :

[contact-form-7 id="2907" title="خبرنامه"]