قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

فروشگاه اینترنتی پرشین خیاط | هنر خیاطی ایرانی

فروشگاه پرشین خیاط | هنر خیاطی را با ما بیاموزید|

قهوه گانودرما موکا و زیبایی پوست

آشنایی با قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

 

قهوه موکا گانودرما یکی از محصولات تهیه شده از قارچ گانودرما است که خواص بیشماری برای بدن و سلامتی دارد. قهوه ی گانودرما موکا دکتر بیز بسیار خوش طعم و عالی است و با نوشیدن یک فنجان از قهوه گانودرما نوع موکا، می توانید علاوه بر بهره مند شدن از خواص بی نظیر آن، خستگی یک روز کاری خود را از تن به در کنید.

معرفی قارچ گانودرما

قارچ گانودرما یکی از انواع قارچ های کمیاب است که در مناطق گرم و آسیایی بر روی تنه برخی از درختان می روید. این قارچ قرمز رنگ می باشد و به دلیل خواص بیشماری که این نوع قارچ دارد، آن را اکسیر جوانی و پادشاه گیاهان نیز می نماند. این گیاه شفابخش، یکی از مکمل ها و جایگزین های انواع داروهای شیمیایی و مضر می باشد. این نوع قارچ به صورت خودرو در جنگل و سایر مناطق دارای شرایط ویژه می روید. البته امروزه قارچ گانودرما در مزرعه های پرورش قارچ نیز پرورش داده می شود تا همگان از خواص آن بهره مند باشند. این قارچ در زمان های گذشته تنها در دسترس پادشاهان و افراد مهم قرار می گرفت و مردم عادی نمی توانستند از آن استفاده کنند. حدود ۲۰۰۰ سال است که گانودرما در طب سنتی استفاده می شود و همه از خواص بی نظیر آن بهره مند می شوند. امروزه از این قارچ در همه جا استفاده می شود و افراد بسیاری از خواص آن در درمان بیماری های روحی و جسمی استفاده می کنند.

قهوه موکا گانودرما چیست؟

قهوه گانودرما کافه موکا که به آن موکاچینو نیز گفته می شود، یکی از خوشمزه ترین انواع قهوه ها می باشد. گانودرما قهوه موکا از قهوه، شیر، کاکائو، موکا و پودر قارچ گانودرما تهیه شده است. در واقع  این محصول همان کافه لاته ای است که به آن مقداری کاکائو اضافه شده و یا هات چاکلتی است که به آن مقداری اسپرسو اضافه شده است. این ترکیب علاوه بر طعم بسیار عالی، دارای خواص قارچ طبیعی و ارگانیک گانودرما نیز می باشد و همین باعث تمایز این قهوه از سایر محصولات دیگر در بازار شده است. قهوه فوری موکا همراه با پودر قارچ گانودرما یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی ها در دنیا می باشد و ترکیبات قهوه موکا گانودرما به گونه ای است که ضرر و زیانی برای بدن ندارد. بنابراین همه سنین می توانند از آن مصرف کنند و از طعم آن لذت ببرند.

ابتدا محصول را دریافت نمایید و سپس هزینه انرا درب منزل بپردازید.

برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

یک بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت ویژه ۱۸۰ هزار تومان (ارسال رایگان)

http://ganoderma24.ir/wp-content/uploads/2020/04/buy_in_more1.jpg

دو بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت تخفیفی ۳۳۰ هزار تومان (ارسال رایگان)

http://ganoderma24.ir/wp-content/uploads/2020/04/buy_in_more1.jpg

سه بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت تخفیف ویژه ۴۶۵ هزارتومان (ارسال رایگان)

http://ganoderma24.ir/wp-content/uploads/2020/04/buy_in_more1.jpg

 

قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

قهوه موکا گانودرما بیز، یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین نوشیدنی های شرکت بیز است. قهوه فوری گانودرما مدل موکا دارای مقدار بسیار زیادی پودر قارچ گانودرما می باشد که خواص آن برای درمان بسیاری از بیماری ها و همچنین حفظ سلامتی بدن، بسیار است. قهوه موکا قارچ گانودرما در واقع یکی از فرآورده های قهوه می باشد که علاوه بر قارچ گانودرما، دارای ترکیباتی همچون اسپرسو، شکلات شیرین و شیر داغ می باشد. قهوه موکا گانودرما دکتر بیز، در ایران و در همه مناطق کشور، طرفداران خاص خود را دارد و افرادی که به نوشیدنی های حاوی قهوه، شکلات داغ و کافه لاته علاقمند هستند، می توانند از قهوه فوری موکا گانودرما دکتر بیز تهیه کرده و آن را جایگزین این محصولات نمایند.

در واقع قهوه موکا گانودرما دکتر بیز تنها محصولی است که کافئین، کاکائو و قارچ گانودرما در کنار هم قرار گرفته اند و ترکیبی عالی را به وجود آورده اند که این ترکیب در بالا رفتن سطح هوشیاری و داشتن تمرکز هر چه بیشتر، نقشی بسیار مهم دارد. بنابراین افرادی که در کارهایی همچون حسابداری و یوگا که نیاز به تمرکز بالا و فعالیت فکری بالایی دارند، فعالیت دارند، می توانند قهوه موکا گانودرما دکتر بیز را تهیه کرده و در طول روز از آن استفاده کنند. قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز نیز بسیار مناسب و عالی است و شما می توانید به جای خرید محصولات بی کیفیت و گرانقیمت مشابه، این قهوه خوش طعم و پرخاصیت را خریداری نمایید.

طریقه مصرف قهوه موکا گانودرما

طرز تهیه قهوه فوری موکا با قارچ گانودرما  بسیار ساده است و همانگونه که از نام آن مشخص است، فوری است و سریع تهیه می شود. قهوه موکا گانودرما را می توان در بیرون از منزل، در محل کار و در مسافرت به همراه داشت و آن را استفاده نمود. برای مصرف قهوه گانودرما مدل موکا، کافیست تا پودر قهوه موکا گانودرما را به آب جوش اضافه کرده و آن را هم بزنید و نوش جان کنید. این قهوه خوش عطر و طعم، به اندازه کافی شیرین است، اما شما می توانید از عسل، شکر و یا طعم دهنده های دیگر برای شیرین کردن آن نیز استفاده کنید. شما می توانید با اضافه کردن میزان آب های مختلف، طعم های مختلفی به قهوه موکا بدهید.

  • ترکیب هر بسته با ۱۷۰ میلی متر آب، باعث ایجاد طعمی تلخ می شود.
  • ترکیب هر بسته با ۲۲۵ میلی متر آب، باعث ایجاد طعم قهوه فوری می شود.
  • ترکیب هر بسته با ۲۸۵ میلی متر آب، باعث ایجاد طعمی ملایم می شود.

 

فواید قهوه گانودرما موکا

فواید قهوه موکا گانودرما بسیار زیاد است که به برخی از آنها در ذیل اشاره شده است:

  • قهوه موکا گانودرما یکی از بهترین تنظیم کننده ها است و به سرعت فشار خون را پایین آورده و دیابت و کلسترول را تنظیم می نماید.
  • درمان پوکی استخوان
  • قهوه موکا با کلاژن سازی، باعث زیبایی و جوانسازی پوست می شود.
  • دستگاه گوارش را تنظیم می نماید.
  • بسیار آرامبخش است و با خوردن قهوه موکا گانودرما، می توانید خوابی آرام را تجربه کنید.
  • درمان آکنه و جوش های صورت
  • سیستم ایمنی بدن را تقویت می نماید.
  • ریزش مو را کمتر کرده و آن را درمان می نماید.
  • به تقویت و رشد ناخن ها کمک می نماید.
  • افزایش انرژی بدن در طول روز
  • به بهبود عملکرد قلب و عروق کمک می نماید و بیماری های قلبی را درمان می نماید.
  • کاهش قند خون
  • سرشار از آنتی اکسیدان است و روند پیری را در بدن به تعویق می اندازد.
  • افزایش متابولیسم بدن، کمک به سوخت و ساز بدن و لاغری
  • برای درمان آلزایمر بسیار عالی است.
  • به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز کمک می کند.
  • غده ی تیروئید را درمان می کند.
  • بیماری پیسی را درمان می کند و از ابتلا به آن پیشگیری می کند.
  • جهت درمان و پیشگیری از ابتلا به ایدز، بسیار موثر است.
  • بدن را در برابر ابتلا به انواع سرطان ها مقاوم می کند.
  • کاهش ابتلا به بیماری های کبد، کبد چرب و سیروز کبدی
  • سم زدایی و پاکسازی بدن
  • سردرد را درمان می کند.

 

قهوه موکای گانودرما چگونه باعث لاغری می شود؟

همانگونه که می دانید، قهوه جزء جدایی ناپذیر بسیاری از رژیم های لاغری است و افرادی که تمایل به کاهش وزن دارند، باید از قهوه حتما در طول روز استفاده کنند. اما قهوه به دلیل طعم ناخوشایند آن برای برخی افراد و ضرری که دارد، بهتر است خیلی در طول روز مصرف نشود. دانه های قهوه موجود در قهوه موکا گانودرما، به کاهش چربی در بدن کمک می نماید. در واقع با مصرف این قهوه، سوخت و ساز بدن افزایش پیدا کرده و شخص کم کم لاغر می شود. در واقع کافئین موجود در قهوه، باعث رساندن پیامی به سلول های چربی می شود تا شروع به سوختن نمایند. از سوی دیگر، کافئین موجود در قهوه باعث افزایش سطح آدرنالین خون شده و سلول های چربی به عنوان انرژی بدن سوخت می شوند. شما می توانید پیش از باشگاه و فعالیت های ورزشی، از قهوه موکا برای چربی سوزی استفاده کنید. پس از یک دوره مصرف از قهوه موکا، شما شاهد کاهش وزن و کاهش سایز قابل توجهی خواهید بود.

قهوه موکا گانودرما برای افراد دیابتی

قهوه گانودرما موکا یکی از بهترین محصولات و نوشیدنی ها برای افراد دیابتی می باشد که می توانند با مصرف آن، سطح قند خون را کنترل کنند. به همین دلیل بسیاری از پزشکان خرید موکا گانودرما را به بیماران دیابتی خود پیشنهاد می دهند. برای اینکه بیماران دیابتی از خواص بی نظیر این قهوه برخوردار شوند، باید حداقل دو دوره از قهوه موکا گانودرما استفاده کنند تا شاهد کاهش قند خون و بهبود سلامتی بدن خود باشند.

 

ترکیبات هر بسته از قهوه موکا گانودرما

هر ساشه یا هر بسته از قهوه گانودرما موکا، دارای ترکیبات ذیل می باشد:

  • به میزان ۱۲ کیلو کالری انرژی دارد.
  • به مقدار ۰٫۴ چربی دارد.
  • به میزان ۰٫۰۰۵ گرم نمک دارد.
  • به میزان ۲ گرم قند دارد.
  • به میزان ۰٫۱ گرم اسیدهای چرب دارد.

ابتدا محصول را دریافت نمایید و سپس هزینه انرا درب منزل بپردازید.

برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

یک بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت ویژه ۱۸۰ هزار تومان (ارسال رایگان)

http://ganoderma24.ir/wp-content/uploads/2020/04/buy_in_more1.jpg

دو بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت تخفیفی ۳۳۰ هزار تومان (ارسال رایگان)

http://ganoderma24.ir/wp-content/uploads/2020/04/buy_in_more1.jpg

سه بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت تخفیف ویژه ۴۶۵ هزارتومان (ارسال رایگان)

http://ganoderma24.ir/wp-content/uploads/2020/04/buy_in_more1.jpg

 

قهوه گانودرما موکا و زیبایی پوست

قارچ گانودرما حاوی مقدار بسیار زیادی آنتی اکسیدان می باشد و به دلیل خاصیت کلاژن سازی این قارچ، برای درمان انواع بیماری های پوست بسیار عالی است. همه افرادی که به پوست خود اهمیت می دهند، باید از قهوه موکا گانودرما استفاده کنند. قهوه موکا باعث برطرف کردن آکنه، جوش، لایه برداری ملایم پوست، برطرف نمودن لکه های پوستی، جوانسازی پوست، برطرف نمودن چین و چروک های پوست، بهبود خراش و زخم های پوستی، پسوریازیس، نیش حشرات و اگزما می شود. بنابراین با خوردن یک فنجان قهوه موکا، می توانید علاوه بر بهره مندی از خواص متعدد آن، دارای پوستی زیبا و شفاف شوید.

خرید قهوه موکا با قارچ گانودرما

اگر شما نیز از دوستداران طعم های قهوه، کافه لاته و هات چاکلت هستید، می توانید از خوردن قهوه موکا گانودرما لذت ببرید. بنابراین خرید قهوه موکا گانودرما می تواند برای این دسته از افراد لذت بخش و عالی باشد. اگر شما نیز قصد خرید قهوه موکا دکتر بیز را دارید، می توانید این محصول را به صورت اینترنتی از سایت دکتر بیز و نمایندگی های معتبر این شرکت، تهیه نمایید. فروش قهوه موکا گانودرما دکتر بیز به شما کمک می کند تا یک خرید عالی و بی دردسر را تجربه کنید و از همه مهمتر، در بسیاری از هزینه های خود صرفه جویی نمایید. قیمت قهوه موکا گانودرما با سایر جزئیات محصول، در سایت درج شده است و شما می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. کافه موکا دکتر بیز در بسته های ۲۰ عددی تهیه شده است و قیمت قهوه موکا با قارچ گانودرما نیز با توجه به تعداد آن، بسیار به صرفه و عالی است. با خرید این محصول،  زیبایی و سلامت خود را تضمین کنید.

 

 

 

 

 

 

انواع پکینگ برج خنک کننده در بهترین مدل های بازار با قیمت مناسب در ابی ایرانیان , مرکز نصب و راه اندازی انواع برج خنک کننده در ایران , بهترین مدل های برج خنک کننده مدار بسته در ایران با قیمت مناسب , تولید و تعمیرات انواع برج خنک کننده مکعبی و فایبرگلاسی در ایران با استاندارد بالا , طراحی انواع برج خنک کننده آب در مدل های مختلف با کیفیت عالی , انواع نازل برج خنک کننده با بهترین کیفیت در ایران , مجری طراحی و فروش انواع پکینگ اسپلش در ایران با بهترین کیفیت در ابی ایرانیان , مرکز ارائه انواع برج های خنک کننده گرد مدل فایبرگلاس با کیفیت عالی در ایران , بهترین انواع پکینگ و قطره گیر برج خنک کننده ضد رسوب با کیفیت عالی در دلتا کولینگ تاور , تعمیرات و نگه داری انواع برج خنک کننده فایبرگلاسی با کیفیت خدمات عالی , مرکز تولید و خرید وف روش انواع برج های خنک کننده در ایران , بهترین مرکز ساخت و خرید وف روش انواع قالب نیوجرسی , مرکز ساخت و فروش انواع قالب سرستون سیمانی در فیدار فولاد , بهرتین مرکز ارائه فروش انواع قالب نیوجرسی بتنی با فیدار فولاد , قیمت گذاری و فروش انواع قالب ستون گرد , انواع مفصل های نیوجرسی بتنی در ابعاد مختلف با کیفیت بالا , خرید و فروش انواع قالب فلزی بتن نو و کار کرده در فیدار فولاد , انواع قالب فلزی بتن در شهر تهران و کرج با کیفیت عالی , کارخانه پخش انواع قالب تیرچه بتنی و جدول بتنی در فیدار فولاد , خرید و فروش انواع داربست های مدولار در مدل های مختلف , ارائه انواع داربست های مدولار مدل مثلثی با کیفیت عالی , بهترین انواع داربست های مدولار چکشی با کیفیت عالی در فیدار فولاد , مرکز طراحی و ارائه انواع داربست مدولار در شهر قم , فروش و قیمت انواع قالب مدولار بتن ریزی , انواع قالب های فزلی مدولار با کیفیت عالی در فیدار فولاد , خرید و فروش و طراحی و ساخت انواع قالب مدولار با قیمت مناسب , انواع قالب های مدولار برای دیوار و سقف و ساختمان در فیدار فولاد , بهترین انواع قالب بتن با بهترین کیفیت و استاندارد بالا در فیدار فولاد

در خبرنامه ما ثبت نام کنید و از آخرین محصولات و پیشنهادات مطلع گردید :

[contact-form-7 id="2907" title="خبرنامه"]