قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

فروشگاه اینترنتی پرشین خیاط | هنر خیاطی ایرانی

فروشگاه پرشین خیاط | هنر خیاطی را با ما بیاموزید|

خواص قهوه لاته گانودرما

فروش قهوه لاته گانودرما دکتر بیز

 

قهوه لاته گانودرما یکی از محبوب ترین نوشیدنی هایی می باشد که از فرآورده های قارچ گانودرما به دست آمده است.  این قهوه دلچسب بر خلاف طعم تلخ قهوه سوپریم و یا هات چاکلت گانودرما، طعم شیرینی دارد که قرار گرفتن کاکائو در کنار قهوه اسپرسو و شیر داغ طعم بی نظیری را به این قهوه داده است. این محصول در واقع همان شیر کاکائو است که در زبان های مختلف به آن لاته و یا کافه لاته گفته می شود اما خواص حیرت انگیز کافه لاته گانودرما تنها به دلیل وجود کافئین و کاکائو در این نوشیدنی نیست بلکه بیشتر فواید این نوع قهوه به دلیل  وجود قارچ گانودرما در آن می باشد.

قهوه لاته گانودرما

قهوه لاته گانودرما یکی دیگر از فرآورده های قهوه با قارچ گانودرما است که از ترکیب شدن موادی مانند عصاره قارچ گانودرم، قهوه اسپرسو، شکلات شیرین و همچنین شیر داغ به دست می آید در واقع قهوه لاته گانودرما نوعی نوشیدنی شکلاتی است که بیشتر آن را با نام کافه لاته با گانودرما یا همان قهوه لاته گانودرما می شناسند. البته این قهوه شیرین با توجه به ذائقه های مختلف در طعم های متنوعی تولید شده و اغلب مصرف کنندگان، قهوه لاته گانودرما با طعم خامه را دوست دارند. این نوشیدنی اگر چه می تواند در مصرف روزانه و یا بسیاری از مهمانی ها مورد مصرف قرار بگیرد اما بیشتر جنبه دارویی دارد، در واقع به دلیل وجود مواد آرام بخش در قارچ گانودرما، قهوه لاته گانودرما این توانایی را دارد تا هر گونه استرس و ناراحتی های روحی را از شما برطرف کند و حس آرامش و سرزندگی و البته نشاط را در شما به وجود آورد.

قهوه لاته گانودرما چیست؟

در پاسخ به این سوال که قهوه گانودرما لاته چیست؟ می توان گفت این قهوه یک ترکیبی از شیر، کاکائو و همچنین نوعی قهوه است که با ترکیب این سه ماده خوشمزه با یکدیگر موکا یا همان موکاچینو گفته می شود در حقیقت قهوه لاته گانودرما یک کافه لاته ای است که در ترکیبات آن کاکائو افزوده شده و یا همان هات چاکلتی است که به آن اسپرسو افزوده شده است و بیشتر در بین مصرف کنندگان با نام قهوه موکا گانودرما شهرت دارد. این محصول یک نوشیدنی منحصر بفرد می باشد که کاکائو در کنار پودر قارچ گانودرما قرار گرفته است از آنجایی که قارچ گانودرما پوسته سفت و سختی داشته و طعم تلخ و تندی دارد پس استفاده کردن این قارچ به صورت خام غیر ممکن است اما هنگامی که با یک طعم دلچسب مانند شیر کاکائو مخلوط شود بدون شک این قابلیت را دارد تا تمام خواص خود را به بهترین شکل ممکن در قهوه لاته گانودرما جای داده و به مصرف کننده  القاء دهد.

اما خوب است بدانید این محصول اصلا نمی تواند جایگزین مناسبی برای داروهای شیمیایی باشد بلکه به عنوان یک ماده مغذی می تواند تنها یک مکمل برای بهبود سلامت شما به حساب آید. بنابراین با مصرف این محصول هیچگاه استفاده از داروهای شیمیایی خود را قطع نکنید. زیرا نمونه های مختلفی از قهوه های گانودرما زمانی می توانند بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشند که شما با استفاده از  این نوشیدنی های خوشمزه، پیشگیری های لازم در برابر ابتلا به امراض و بسیاری ناراحتی های جسمی و روحی را  هم انجام دهید.

ابتدا محصول را دریافت نمایید و سپس هزینه انرا درب منزل بپردازید.

برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

یک بسته قهوه لاته قارچ گانودرما دکتر بیز با قیمت ویژه ۱۸۰ هزار تومان (ارسال رایگان)

http://ganoderma24.ir/wp-content/uploads/2020/04/buy_in_more1.jpg

دو بسته قهوه لاته قارچ گانودرما دکتر بیز با قیمت ویژه ۳۳۰ هزار تومان (ارسال رایگان)

http://ganoderma24.ir/wp-content/uploads/2020/04/buy_in_more1.jpg

سه بسته قهوه لاته قارچ گانودرما دکتر بیز با قیمت ویژه ۴۶۵ هزار تومان (ارسال رایگان)

http://ganoderma24.ir/wp-content/uploads/2020/04/buy_in_more1.jpg

قهوه فوری لاته دکتر بیز

شرکت دکتر بیز یکی از مشهورترین واحدهای تولیدی محصولات گانودرما در کشور است که توسط بکارگیری مدرن ترین دستگاه های روز دنیا و مرغوب ترین نوع قارچ گانودرما توانسته با استفاده از گنجاندن قارچ گانودرما در لذیذترین قهوه گانودرما لاته، یک نوشیدنی شیرین و دلچسب را تولید کند که شما می توانید با استفاده از این قهوه ساده از خواص شگفت انگیز قارچ گانودرما بهره کافی را ببرید. تمامی محصولات شرکت دکتر بیز از جمله قهوه ی لاته گانودرما یا همان قهوه موکا گانودرما دارای گواهینامه معتبر از سازمان غذا و دارو و همچنین گواهینامه بین المللی هستند. این شرکت در تولید نمونه های مختلفی از قهوه همراه با فرآورده های قارچ گانودرما تمام استانداردها را رعایت کرده و قهوه های قارچ گانودرما را به عنوان مکملی برای بهبود بسیاری از بیماری ها معرفی کرده است. این فروشگاه به عنوان یکی از مراکز عرضه کننده محصولات گانودرما سعی کرده تا تمامی طعم های قهوه گانودرما تولید شده در شرکت دکتر بیز را به شما ارائه داده و طعم مطلوب یک قهوه لاته گانودرما مرغوب را به شما بچشاند.

قهوه لاته گانودرما برای لاغری

با توجه به وجود قهوه اسپرسو در قهوه موکا گانودرما این محصول دارای مقادیر قابل توجهی کافئین می باشد که به طور چشمگیری کافئین می تواند علاوه بر افزایش دادن سطح هوشیاری باعث شود تا سوخت و ساز در بدن بالا رفته و بدون فعالیت های ورزشی سخت و طاقت فرسا شما شاهد کاهش وزن خود باشید. قهوه فوری لاته دکتر بیز همانطور که از نامش پیداست سریعا با حل شدن در آب جوش آماده شده و قابل استفاده می باشد و این قابلیت را دارد تا طی دو دوره مصرف از مرغوب ترین قهوه لاته گانودرما برای لاغری، گردش خون رسانی به سلول ها افزایش یافته و بافت های چربی از یکدیگر گسسته شوند.

این محصول کاملا گیاهی بهبود سلامت پوست را پس از لاغری تضمین می کند و تاثیرات مثبتی را در افراد چاق از خود نشان می دهد. در واقع قهوه لاته گانودرما برای لاغری نه تنها طعم خوشمزه ای دارد بلکه به دلیل وجود قارچ گانودرما حاوی مواد مفیدی مانند اسید آمینه و تری ترپنوئید است که سبب شده است تا این قهوه گانودرما سازش زا باشد. این قارچ که به قدرت معنوی شهرت دارد، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و می تواند بهترین سم زدایی و همچنین پاکسازی را در بدن انجام دهد.

تصویر ۴

خواص قهوه لاته گانودرما

وجود کاکائو در کنار مزایای بیشمار قارچ گانودرما در قهوه موکا گانودرما خواص فراوانی را حاصل نموده است که از مهمترین این خاصیت ها می تواند به موارد زیر اشاره کرد.

_ حاوی پلی فنول

_ ایجاد حس آرامش

_ تنظیم کننده فشار خون

_ بالا بردن عملکرد پانکراس و افزایش ترشح انسولین

_ کاهش خطر ابتلا به حمله های قلبی و همچنین سکته های مغزی

_کنترل وزن

_دفع رادیکال های آزاد و حفاظت بدن در برابر اغلب سرطان ها

_ تسکین سر درد

_ رفع مشکلات پوستی

_ جلوگیری از ریزش مو

_ترمیم قسمت های از بدن که آسیب دیده باشند

_ترشح هورمون های مفید مانند آدرنالین برای آرامش بخشی در بدن

البته خوب است بدانید زنان باردار و همچنین خانم های شیرده بهتر است با مشورت پزشک این قهوه را استفاده کنند.

تصویر ۵

نحوه مصرف قهوه لاته گانودرما

با توجه به فواید بیشمار قهوه موکا گانودرما خوب است بدانید نحوه استفاده از قهوه لاته گانودرما چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت اینکه قهوه لاته گانودرما برای لاغری و یا هر نوع قهوه لاته قارچ  گانودرمای دیگری را بسته ذائقه مصرف کننده می توان هر به صورت گرم یعنی با حل کردن یک ساشه از قهوه فوری لاته گانودرما در آب جوش استفاده کنید و یا به صورت سرد یعنی انداختن میزان مناسبی یخ درون فنجان قهوه از قبل آماده شده میل کنید. اما چنانچه قهوه لاته گانودرما دکتر بیز را مورد استفاده خود قرار داده اید بهتر است به دلیل داشتن طعم خامه، این نوشیدنی را به صورت گرم سرو کنید تا طعم واقعی یک شکلات در کنار یک خامه گیاهی را بیشتر احساس کنید.

ابتدا محصول را دریافت نمایید و سپس هزینه انرا درب منزل بپردازید.

برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

یک بسته قهوه لاته قارچ گانودرما دکتر بیز با قیمت ویژه ۱۸۰ هزار تومان (ارسال رایگان)

http://ganoderma24.ir/wp-content/uploads/2020/04/buy_in_more1.jpg

دو بسته قهوه لاته قارچ گانودرما دکتر بیز با قیمت ویژه ۳۳۰ هزار تومان (ارسال رایگان)

http://ganoderma24.ir/wp-content/uploads/2020/04/buy_in_more1.jpg

سه بسته قهوه لاته قارچ گانودرما دکتر بیز با قیمت ویژه ۴۶۵ هزار تومان (ارسال رایگان)

http://ganoderma24.ir/wp-content/uploads/2020/04/buy_in_more1.jpg

فواید قهوه لاته گانودرما

بدون شک شما با نوشیدن قهوه لاته با پودر قارچ گانودرما می توانید انرژی لازم برای فعالیت های روزمره را به دست آورید بدون آنکه اضافه وزنی را به همراه داشته باشید. اگر چه قهوه موکا گانودرما دارای خامه و شکر می باشد اما کافئین وجود داشته در کاکائویی که در قهوه لاته با قارچ گانودرما جای گرفته است این توانایی را دارد تا چربی و گلوکز اضافه در بدن را سوخته و سطح هورمون آدرنالین در خون را افزایش دهد از طرفی گانودرمای قرار گرفته در قهوه گانودرما کافه لاته حاوی ویتامین های ب ۳، ب ۵، ب ۱۲و همچنین میزان زیادی آنتی اکسیدان است که می تواند شما را در برابر بسیاری از بیماری های روحی و جسمی محافظت کند، این میزان آنتی اکسیدان در قهوه ی گانودرما لاته حتی از تمام سبزیجات و میوه های متنوع در سطح بالاتری قرار دارد. بنابراین با استفاده از کافه لاته گانودرما بیز شما می توانید یک رژیم غذایی فوق العاده ای را داشته باشید.

خرید قهوه لاته گانودرما

امروزه بیشتر افراد با خرید قهوه لاته گانودرما یا همان قهوه موکا گانودرما به دنبال یک نوشیدنی گیاهی هستند تا مکملی باشد برای بهبود سلامت جسمی و روحی آنها به همین دلیل بهتر است بدانید با خرید قهوه لاته قارچ گانودرما و استفاده روزانه دو فنجان از این معجون شگفت انگیز شما این امکان را به دست می آورید تا سلامت مهمترین عضو از بدن یعنی کبد را به همراه داشته باشید. گانودرما کافه لاته این ویژگی را دارد تا شما را از ابتلا به التهابات شدید و همچنین هپاتیت ایمن نگه دارد از طرفی با خرید قهوه گانودرما لاته و استفاده از کافئین موجود در کافه لاته با قارچ گانودرما این امکان وجود دارد تا بسیاری از افسردگی ها و اضطراب های شما برطرف شود.

قیمت قهوه لاته گانودرما

این فروشگاه یکی از مشهورترین عرضه کنندگان قهوه موکا گانودرما در سراسر کشور است که با ارائه دادن ارزان ترین محصولات گانودرما، در این میان قهوه فوری لاته دکتر بیز قیمت مناسبی را در برگرفته است. این مرکز فروش انواع نوشیدنی های گیاهی، نمونه های مختلفی از قهوه های گانودرما خصوصا گانودرما قهوه لاته را در طعم های مختلفی ارائه می دهد. بنابراین اگر شما به دنبال ارزان ترین قیمت قهوه لاته گانودرما با طعم های متفاوت هستید به شما پیشنهاد می دهیم خرید از این فروشگاه بزرگ را فراموش نکنید از طرفی این فروشگاه با داشتن سامانه های  فروش و در اختیار قرار دادن این سامانه ها به متقاضیان گرامی این امکان را می دهد تا تمامی محصولات گانودرما دکتر بیز و نمونه های دیگر فرآورده های گانودرما را به صورت جزیی و کلی در اسرع وقت به دست آورند. با خرید قهوه موکا گانودرما از این فروشگاه آن را در ۲ الی ۳ روز کاری درب منزل تحویل بگیرید.

در خبرنامه ما ثبت نام کنید و از آخرین محصولات و پیشنهادات مطلع گردید :

[contact-form-7 id="2907" title="خبرنامه"]