قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

فروشگاه اینترنتی پرشین خیاط | هنر خیاطی ایرانی

فروشگاه پرشین خیاط | هنر خیاطی را با ما بیاموزید|

مشخصات ادکلن افغان بلک

مهمترین مشخصات ادکلن بلک افغان اصل

 

ادکلن بلک افغان یکی از ادکلن های بسیار محبوب در بین خانم ها و آقایان است که دارای رایحه ای دلنشین و جذاب می باشد. برای خرید ادکلن بلک افغان اصل در ابتدا باید با قیمت ادکلن بلک افغان و مشخصات آن آشنا شوید تا بتوانید بهترین ادکلن را برای خود تهیه کنید. ما در این مطلب شما را با مشخصات و رایحه های بلک افغان ادکلن آشنا می کنیم.

ادکلن ناسوماتو بلک افغان

عطر بلک افغان یکی از منحصر به فرد ترین عطرهای موجود است که برخی آن را با نام افغانو می شناسند. این عطر به سبب رایحه متفاوتی که دارد دارای طرفداران مخصوص به خود می باشد. ادکلن بلک افغان محصولی از برند ناسوماتو است که توسط شخصی به نام الساندرو گولتیری در سال ۲۰۰۸ به بازار ارائه شد. کسانی که تا به حال از ادکلن بلک افغان استفاده نکرده اند بهتر است برای یک بار هم که شده آن را تهیه کنند تا با رایحه دلنشین و بی رقیب آن آشنا شوند.

پراکندگی زیاد و ماندگاری منحصر به فرد این عطر از مهمترین ویژگی های ادکلن بلک افغان است. یکی از مشخصات ادکلن بلاک افغان این است که می تواند به صورت مشترک در بین خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار گیرد، زیرا رایحه های این عطر به گونه ای طراحی شده اند که برای هر دو جنس بسیار جذاب می باشند. اگر قصد دارید از  قیمت ادکلن بلک افغان ۱۰۰ میل مطلع شوید باید بدانید که نوع اورجینال و اصل این ادکلن در بطری های ۳۰ میلی توزیع می شود.

شکل ۱

مشخصات ادکلن افغان بلک

ادکلن بلک افغان دارای نت های مشترک زنانه و مردانه است به همین سبب زوج ها می توانند از این ادکلن برای خودشان و همسرشان استفاده کنند. نت های اولیه این عطر نت های گیاه شاهدانه هستند که حس هیجان و نشاط را در شما زنده می کنند. پس از مدتی با نت های جدیدی از جمله صمغ، تنباکو، قهوه و چوب روبرو می شوید و در نهایت نت های پایانی عطر بلک افغان رایحه های عود و بخور هستند که حس آرامش را در شما نگه می دارند. رایحه های به کار گرفته شده در عطر بلک افغان به گونه ای ترکیب شده اند که هر کسی را به خود جذب می کنند.

اگر جزء افراد شیک پوش جامعه هستید و انتخاب یک عطر با کیفیت اهمیت زیادی برای شما دارد بهتر است عطر بلک افغان اورجینال را تهیه کنید تا با بوی آن هر کسی را شیفته خود کنید. این عطر در همه فصل های سال مخصوصا زمستان استفاده می شود زیرا رایحه گرمی دارد. عطر بلک افغان در ساعات اولیه استفاده بوی نسبتا تیزی دارد اما به مرور زمان بوی آن ملایم می شود نوع اصل این عطر دارای ماندگاری چند روزه است.

شکل ۲

قیمت ادکلن اصل بلک افغان (ادکلن بلک افغان قیمت)

فروش ادکلن بلک افغان به صورت های مختلفی انجام می شود. برای آگاهی از قیمت ادکلن بلک افغان اصل ( قیمت ادکلن بلک افغان اورجینال ) بهتر است ابتدا با مشخصات این عطر آشنا شوید. ما بهترین و با کیفیت ترین عطر بلک افغان را با ماندگاری بسیار بالا و پراکندگی خوب به شما ارائه می دهیم. ضمنا قیمت بلک افغان اصل در مقایسه با سایر ادکلن های لوکسی که در بازار مشاهده می کنید بسیار مناسب است، زیرا همانطور که گفتیم این عطر ماندگاری بالایی دارد و تا مدت ها می توانید از آن استفاده کنید بدون اینکه نیاز به تمدید مداوم داشته باشد. 

در خبرنامه ما ثبت نام کنید و از آخرین محصولات و پیشنهادات مطلع گردید :

[contact-form-7 id="2907" title="خبرنامه"]