قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

فروشگاه اینترنتی پرشین خیاط | هنر خیاطی ایرانی

فروشگاه پرشین خیاط | هنر خیاطی را با ما بیاموزید|

راهنمای خرید ادکلن بلک افغان مردانه

معرفی و راهنمای خرید عطر بلک افغان

 

عطر بلک افغان (بلک افگانو)، یک عطر بسیار خاص و عالی است. کمپانی سازنده این عطر، ناسوماتو می باشد که توسط طراح آن الساندرو گولتیری به بازار عرضه شد. کشور سازنده این عطر ایتالیا و هلند می باشند که در کیفیت تفاوتی ندارند. نمونه های موجود در بازار ایران اغلب ساخت کشور هلند می باشند. نوع این عطر، پرفیوم می باشد. این عطر از کیفیت مطلوبی برخوردار است. بلک افغان یک محصول لوکس و گران قیمت می باشد. کمتر کسی که با دنیای عطر و پرفیوم آشنا باشد ممکن است نام عطر بلک افغان را نشنیده باشد. عطر بلک افغان از مشهوریت بسیار بالایی برخوردار است. نوع رایحه بلک افغان به گونه ای است که هم زنان و هم مردان به طور مشترک استفاده می کنند. این عطر تنها در شیشه های ۳۰ میلی لیتری به بازار عرضه شده است. خط بو و ماندگاری بی مثال این عطر موجب محبوبیت بالای این محصول شده است. انتخاب این عطر مختص گروه سنی خاصی نمی باشد.

عطر بلک افغان

عطر بلک افغان با رایحه ای گرم و تلخ، محصول کشور هلند، از شرکت ناسوماتو به بازار عرضه شده است. مخاطبان این عطر را مردان و زنان تشکیل داده اند. عموما این عطر در فصول سرد سال مصرف می شود.  این عطر لوکس و گران قیمت، از محبوبیت و مشهوریت بالایی در بین مردان برخوردار است. این عطر تنها در حجم ۳۰ میلی لیتر به فروش می رسد. مایع این عطر به رنگ سیاه می باشد که نشان از حضور گیاه حشیش با بهترین کیفیت است. وجود این ماده معطر هوس انگیز، عامل به وجود آوردن حس خوشی موقت و جذابیت در بین کسانی که به مشامشان می رسد، است. در بطری این عطر از یک تکه چوب طبیعی ساخته شده است که نسبت به بدنه ی آن بزرگتر است و ظاهری خاص به آن داده است. طراح این عطر الساندرو گولتیری، عطر ساز معروف می باشد. غلظت این عطر بی مثال است و همتا ندارد، همین امر موجب ماندگاری و پخش بوی فوق العاده این عطر شده است.

رایحه اولیه: شاهدانه، نت های سبز

رایحه میانی: رزین، نت های چوبی، قهوه، تنباکو

رایحه پایه: عود

 

برای خرید قهوه سبز و استفاده از خواص بی نهایت آن به فروشگاه ما مراجعه نمایید , سفارش ساعت بن تن نیروی تمام عیار بیگانگان با کیفیت بسیار بالا در مدل های مختلف , مصرف قهوه سبز با دارچین از خواص و فواید بسیار بالایی برخوردار است, شاه گل رز طلایی به همراه جعبه کادویی با قیمتی ارزان در فروشگاه من و تو خرید, به نظر شما در مورد خواص سبوس برنج در طب سنتی چه گفته اند, آیا میدانید نوشیدنی گانودرما برای افراد مختلف دارای خواص بسیار زیادی است, خاصیت قهوه سبز برای پوست چیست و چگونه از این محصول باید استفاده کرد , بهترین فایده قهوه سبز برای بدن لاغری و تناسب اندام است, محصول اسباب بازی ساعت بن تن ریبوت با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب در فروشگاه من و تو خرید,محصول جدید که به جای خالکوبی میتوان از آن استفاده کرد تاتو ساق دست دخترانه است , جهت سفارش ساق دست طرح تاتو و خرید این محصول ارزشمند بر روی دکمه خرید پستی کلیک نمایید, خیاطی با خانم سیما عمرانی بسیار راحت تر از آن چیزیست که فکرش را می‌کنید, ساعت بن تن قهرمان را همین الان با بهترین کیفیت از فروشگاه ما تهیه نمایید , آموزش تصویری خیاطی خانم عمرانی به صورت کامل در اختیار همه علاقه مندان به هنر خیاطی میباشد,

راهنمای خرید ادکلن بلک افغان مردانه

در بازار نمونه های بسیاری از این رایحه موجود می باشد. بعضی از نمونه ها از عطر بلک افغان حتی بسته بندی و بارکد محصول را دارند که در صورت جست و جو نامی از این عطر معروف به میان نمی آید. رنگ بلک افغان اصل بسیار تیره می باشد که کپی کردن آن کار راحتی نیست. همچنین قیمت بلک افغان اصل با نمونه های تقلبی آن بسیار متفاوت می باشد. در هنگام خرید باید بسیار دقت کرد. حتی خرید پستی ادکلن بلک افغان نیز اصلا توصیه نمی شود، چرا که باید این محصول را از نزدیک بررسی کنید. رنگ آن را به خوبی چک کنید و … . به هنگام خرید بارکد آن را حتما در اینترنت چک کنید و در صورت بالا آمدن نام بلک افغان بعد اقدام به خرید نمایید. قیمت نمونه های موجود از عطر بلک افغان بسیار مختلف است، زیرا کپی این محصول در کشورها و شرکت های مختلف انجام می گیرد.  این رنج قیمت از ۳۴ هزار تومان تا ۲ میلیون متفاوت است. قیمت ادکلن اصل بلک افغان تنها ممکن است در فروشگاه های مختلف متفاوت باشد که قیمت آن از حدود ۱۸۰۰۰۰۰ تومان به بالا گزارش شده است.

طراحی ویترین مغازه , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی ویلا دوبلکس , مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون داخلی منزل

 

در خبرنامه ما ثبت نام کنید و از آخرین محصولات و پیشنهادات مطلع گردید :

[contact-form-7 id="2907" title="خبرنامه"]