قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

فروشگاه اینترنتی پرشین خیاط | هنر خیاطی ایرانی

فروشگاه پرشین خیاط | هنر خیاطی را با ما بیاموزید|

کافه هات چاکلت گانودرما

قیمت خرید هات چاکلت قارچ گانودرما

 

اگر به دنبال یک نوشیدنی دلچسب هستید که طعم شکلات و خامه بدهد و از خانواده ی قهوه ها باشد، هات چاکلت قارچ گانودرما می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. چرا که این محصول فاقد کافئین است و به دلیل داشتن منبع خوبی از ویتامین C  و مقادیر قابل توجهی آهن می تواند انرژی مضاعفی را به شما داده و حس خوبی را در بدنتان به وجود آورد. هات چاکلت گانودرما دکتر بیز از مشهورترین فرآورده های قارچ گانودرما است که توانسته در میان مصرف کنندگان بیشتر به صورت یک داروی گیاهی عمل کند تا اینکه یک نوشیدنی عادی و روزانه باشد.

هات چاکلت قارچ گانودرما

هات چاکلت یک نوشیدنی دلچسب است که با داشتن طعمی خامه ای و شبیه به شکلات توانسته خواص بی نظیر قارچ گانودرما لوسیدوم را در خود جای دهد. این محصول بر خلاف بیشتر قهوه ها فاقد کافئین است و با داشتن مواد ضد استرس و ضد افسردگی می تواند ضمن آرامش بخش بودن در درمان بسیاری بیماری های روحی نقش بسزایی داشته باشد خصوصا زمانی که هات چاکلت گانودرما دکتر بیز مورد استفاده قرار بگیرد. امروزه این نوشیدنی بیشتر خود را به عنوان یک داروی موثر برای تقویت حافظه، جوان سازی پوست و دفع رادیکال های آزاد از بدن معرفی کرده است و می تواند در برطرف کردن بسیاری از بیماری های جسمی و روحی مورد استفاده قرار بگیرد. نوشیدن هات چاکلت قارچ گانودرما برای تمام سنین اعم از کودکان، جوانان و همچنین افراد میانسال و پیر می تواند مزیت های فراوانی داشته باشد. وجود قارچ اعجاب انگیز گانودرما در این محصول باعث شده است تا این نوشیدنی تنها یک قهوه ساده نباشد بلکه یک اکسیر معجزه آسا برای بدن هر فردی به حساب آید.

هات چاکلت گانودرما دکتر بیز

شرکت دکتر بیز مشهورترین واحد تولیدی هات چاکلت گانودرما در ایران است که توانسته این نوشیدنی دلچسب را به صورت هات چاکلت با قارچ گانودرما ۲۰ عددی را در اختیار مصرف کنندگان گرامی قرار دهد. این محصول طعمی همانند قهوه دارد که بدون شک تمام اعضای خانواده از نوشیدن آن احساس لذت بخشی خواهند داشت، مهمترین مزیت قهوه گانودرما هات چاکلت داشتن تری ترپنوئیدها و مواد مفید دیگری مانند اسیدهای آمینه است که با گنجاندن این مواد در خود این قابلیت را به دست آورده تا به عنوان یک نوشیدنی استرس زا در بین مردم شناخته شود. هات چاکلت دکتر بیز برای تمام افرادی که از وجود انواع کیست ها همچنین فیبروم ها رنج می برند می تواند یک ماده موثر به حساب آید چرا که بدون استفاده از داروهای شیمیایی با مصرف هات چاکلت با قارچ گانودرما تمام کیست ها از بین رفته و بیماری برطرف خواهد شد. بنابراین خانم هایی که دچار بیماری های عفونی و قارچی شده اند به راحتی می توانند با مصرف روزانه سه فنجان از کافه هات چاکلت با قارچ گانودرما وضعیت مساعدی را به دست آورند.

ابتدا محصول را دریافت نمایید و سپس هزینه انرا درب منزل بپردازید.

برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

یک بسته هات چاکلت حاوی قارچ گانودرما (شکلات داغ) با قیمت ویژه ۱۸۰ هزار تومان (این محصول در سایر فروشگاه های دیگر با قیمت ۱۸۷هزار تومان به فروش میرسد.)

۲ عدد هات چاکلت حاوی قارچ گانودرما (شکلات داغ) با قیمت تخفیفی ۳۳۰هزار تومان

۳ عدد هات چاکلت حاوی قارچ گانودرما (شکلات داغ) با قیمت تخفیف ویژه ۴۶۵هزار تومان

کافه هات چاکلت گانودرما

با این نوشیدنی خوشمزه شما می توانید در طول روز انرژی لازم را به دست آورید، خصوصا افرادی که به دلایل مختلف خونریزی های شدیدی دارند زیرا هات چاکلت قارچ گانودرما به دلیل نداشتن کافئین نه تنها باعث کم خونی نمی شود بلکه به دلیل داشتن خواص اعجاب انگیز قارچ گانودرما در این محصول این قابلیت را دارد تا در بدن افراد خون رسانی را سهولت بخشیده و و حس خوبی را در مصرف کننده به وجود آورد. ترکیبات هات چاکلت گانودرما به گونه ای است که بیماری های گوارشی و روده ای را درمان کرده و یبوست را رفع می کند. شما با استفاده از هات چاکلت قارچ گانودرما دکتر بیز به مدت طولانی می توانید به دلیل وجود فیبر بسیار بالا در این محصول بیماری هایی نظیر هموروئید و بواسیر را بدون انجام جراحی برطرف کنید. هات چاکلت گانودرما بیز با داشتن منبع غنی از ویتامین سی و آهن این توانایی را دارد تا افرادی که شیمی درمانی کرده و قوای جسمی خود را از دست داده اند با نوشیدن روزانه مقداری از این نوشیدنی معجزه آسا در برابر عوارض ناشی از پرتو درمانی و مواد شیمیایی ایمن شوند و تحمل سرگیجه و تهوع را پیدا کنند.

مواد تشکیل دهنده هات چاکلت قارچ گانودرما

قهوه گانودرما هات چاکلت به دلیل داشتن خواص بی نظیر بدون شک مواد مفیدی را در خود جای داده است که مهمترین مواد تشکیل دهنده در این نوشیدنی عبارتند از:

_ پودر قارچ گانودرما لوسیدوم

_ نوعی کاکائو که به صورت فرآوری شده بوده و کوکوآ نام دارد

_ شکر

_ خامه گیاهی به همراه مشتقاتی از شیر

_ شیر خشک بدون داشتن چربی

_ دیگر افزودنی های مجاز مانند دی پتاسیم فسفات، دی اکسید سیلیکون و…

طریقه مصرف هات چاکلت گانودرما

مواد تشکیل دهنده هات چاکلت گانودرما به گونه ای تهیه شده اند که در برابر تغییرات دمایی خواص خود را حفظ کرده و می توانند فواید زیادی مانند کاهش اضطراب، بهبود گوارش، تقویت حافظه همچنین بالا بردن هوشیاری، رفع کم کاری تیروئید،  درمان بیماری های قلب و عروق و درمان هر گونه بیماری های کبدی مانند کبد چرب را از خود نشان دهند. بنابراین بهترین زمان مصرف هات چاکلت گانودرما یک ساعت قبل از هر وعده غذایی می باشد به این طریق که یک ساشه از هات چاکلت قارچ گانودرما را درون یک فنجان آب سرد و یا آب گرم مخلوط کرده و میل کنید این محصول به دم کردن و یا جوشیدن هیچ نیازی ندارد. تنها افرادی که پیوند اعضاء انجام داده اند و البته زنان باردار و شیرده از خوردن هات چاکلت قارچ گانودرما جلوگیری کنند و یا با مشورت پزشک این محصول را استفاده نمایند.

تصویر ۵

خرید هات چاکلت قارچ گانودرما

امروزه با توجه به خواص حیرت انگیز قارچ گانودرما در هات چاکلت قارچ گانودرما شرکت های بسیاری سعی بر تولید فرآورده های زیادی از قارچ گانودرما مانند قهوه سوپریم، هات چاکلت و یا قهوه های موکا و قهوه لاته همچنین کافه میکس کرده اند که مطمئنا زمانی این محصولات می توانند تمام مزیت های قارچ گانودرما را از خود نشان دهند که قارچ گانودرما با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها فرآوری شده و بیشتر ترکیبات خود را حفظ کرده باشد. بنابراین شما می توانید برای خرید هات چاکلت گانودرما در مرغوب ترین و بالاترین کیفیت به محصولات شرکت دکتر بیز اطمینان کنید و با خرید هات چاکلت دکتر بیز از نوشیدن یک قهوه دلچسب لذت کافی را ببرید. دکتر بیز برای اینکه تمامی افراد قدرت خرید قهوه هات چاکلت گانودرما را پیدا کنند این محصول را در بسته های ۲۰ عددی تولید کرده است که هر فرد می تواند هر ساشه از این بسته را در دو وعده مورد استفاده قرار دهد.

 

فروش هات چاکلت گانودرما

اگر به دنبال بهترین مرکز فروش هات چاکلت قارچ گانودرما هستید مطمئن باشید این مرکز با ارائه دادن با کیفیت ترین و تازه ترین هات چاکلت قارچ گانودرما دکتر بیز توانسته در بین مصرف کنندگان جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد. بسته های هات چاکلت قارچ گانودرما عرضه شده در این فروشگاه به گونه ای است که بر روی جعبه محصول نحوه مصرف هات چاکلت گانودرما و بهترین زمان مصرف هات چاکلت گانودرما درج شده است از این رو شما به راحتی می توانید با خرید هات چاکلت گانودرما در هر مکانی این نوشیدنی لذیذ را با آب گرم و یا آب سرد استفاده کنید. بنابراین شما می توانید با خرید این محصول به صورت اینترنتی آن را سریعا تحویل بگیرید و در محل کار، در حین ورزش، همچنین در مسافرت و یا در منزل از این نوشیدنی خوشمزه و فواید بیشمار هات چاکلت گانودرما دکتر بیز استفاده کافی را ببرید.

ابتدا محصول را دریافت نمایید و سپس هزینه انرا درب منزل بپردازید.

برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

یک بسته هات چاکلت حاوی قارچ گانودرما (شکلات داغ) با قیمت ویژه ۱۸۰ هزار تومان (این محصول در سایر فروشگاه های دیگر با قیمت ۱۸۷هزار تومان به فروش میرسد.)

۲ عدد هات چاکلت حاوی قارچ گانودرما (شکلات داغ) با قیمت تخفیفی ۳۳۰هزار تومان

۳ عدد هات چاکلت حاوی قارچ گانودرما (شکلات داغ) با قیمت تخفیف ویژه ۴۶۵هزار تومان

قیمت هات چاکلت گانودرما

اگر چه قیمت هات چاکلت قارچ گانودرما نسبت به دیگر قهوه های ساده و دارای کافئین بالا  کمی بالاتر است اما این بالا بودن قیمت بی دلیل نیست چرا که این محصول فوق العاده تنها یک نوشیدنی برای رفع خستگی نمی باشد بلکه می تواند به دلیل داشتن ویتامین ها و مواد مغذی فراوان همچنین آنتی اکسید های زیاد به عنوان یک گیاه دارویی عمل کرده و بیش فعالی را در کودکان رفع کند همچنین شب ادراری هایی  که بر اثر ترس و اضطراب به وجود آمده است را از بین ببرد از طرفی این قابلیت را دارد به عنوان یک داروی موثر برای لاغری ، ریزش مو و بیماری های پوستی نقش بسزایی داشته باشد.از طرفی کاکائو موجود در این نوشیدنی می تواند فرآیند گوارش را راحت تر کرده و باعث رقیق شدن خود در شریان ها شود. سروتونین وجود داشته در هات چاکلت گانودرما غده های ترشح اندورفین را تحریک کرده و بعد از مدتی برای فرد مصرف کننده سرزندگی و نشاط را به وجود می آورد به علاوه پودر کاکائو با داشتن مواد مفیدی مانند منیزیم، پتاسیم همچنین مس و دیگر مواد معدنی این توانایی را دارد تا دیابت نوع دو را از بین برده و از قلب در برابر حملات محافظت کند. پس غالبا نرخ گذاری قیمت هات چاکلت گانودرما بر اساس ترکیبات این محصول انجام شده است. البته این فروشگاه ضمن ارائه دادن محصولات متنوعی از قارچ گانودرما و دیگر نوشیدنی های مفید برای درمان چاقی های مفرد، ریزش مو، جوش ها و آکنه و….قیمت هات چاکلت دکتر بیز را در سطح پایین تری از دیگر فرآورده های قارچ گانودرما قرار داده است.

نمایندگی فروش هات چاکلت گانودرما

این فروشگاه به عنوان برجسته ترین نمایندگی فروش محصولات گانودرما در کشور خصوصا عرضه هات چاکلت قارچ گانودرما این توانایی را دارد تا قیمت قهوه گانودرما هات چاکلت و دیگر فرآورده های قارچ گانودرما را در پایین ترین نرخ بازارهای داخلی و خارجی ارائه دهد. پس  چنانچه به دنبال ارزانترین قیمت هات چاکلت با قارچ گانودرما هستید با کارشناسان این مرکز به عنوان عرضه کننده محصولات شرکت دکتر بیز در ارتباط باشید. زیرا کارشناسان فروش این فروشگاه تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا تمامی محصولات عرضه شده به ویژه هات چاکلت قارچ گانودرما را به طور مستقیم از شرکت دکتر بیز و دیگر شرکت های تولید کننده فرآورده های قارچ گانودرما به مشتریان خود ارائه بدهند. مطمئنا زمانی که یک محصول بدون دخالت واسطه گران به دست مشتریان برسد، خریداران این امکان را به دست می آورند تا محصول در نظر گرفته را در بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تهیه کنند.

 

 

در خبرنامه ما ثبت نام کنید و از آخرین محصولات و پیشنهادات مطلع گردید :

[contact-form-7 id="2907" title="خبرنامه"]