قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

فروشگاه اینترنتی پرشین خیاط | هنر خیاطی ایرانی

فروشگاه پرشین خیاط | هنر خیاطی را با ما بیاموزید|

شامپو گانودرما دکتر بیز برای ریزش مو

خرید اینترنتی شامپو گانودرما دکتر بیز

 

قارچ گانودرما لوسیدوم شگفت انگیز ترین گیاهی است که توانسته خواص خود را در مواد آرایشی و بهداشتی جای دهد و امروزه به صورت شامپو گانودرما دکتر بیز در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد. این محصول بهداشتی در یکی از معتبرترین شرکت های داخل کشور با بهره گیری از قارچ فرآوری شده گانودرما تولید می شود و می تواند هر گونه مزایای یک شامپوی با کیفیت را داشته باشد. دکتر بیز شامپوهای گانودرما را در دو گروه شامپو بدن و شامپو سر قرار داده و متقاضیان می توانند متناسب با موی سر و حالت پوست بدن نمونه ای را انتخاب نمایند.

شامپو گانودرما چیست؟

شامپو گانودرما محصولی بهداشتی می باشد که از عصاره قارچ گانودرما به دست آمده است این شامپو تنها یک شامپوی شستشوی معمولی نیست بلکه یک غذای کامل و تقویت کننده برای مو است که می تواند کارایی های بسیاری را از خود نشان دهد. این محصول با متعادل قرار دادن pH پوست سر می تواند وضعیت پوست و موی سر را در حالت مناسبی قرار دهد شامپو گانودرما با داشتن مواد آرام بخش برگرفته از قارچ گانودرما این قابلیت را دارد تا موی سر را از آثار مخرب هر گونه استرس و اضطراب دور نگه دارد و با داشتن خاصیت ضد التهابی با هر نوع پوستی سازگار بوده و در پوست سر قرمزی و خارش ایجاد نمی کند. این محصول طی یک مکانیسم ساده در پوست سر، گردش خون را به سمت پیاز مو به جریان درآورده و می تواند اکسیژن لازم برای پیاز مو را تامین نماید. اگر چه امروزه در بسیاری از فروشگاه ها شامپو گانودرما عرضه می شود اما شامپو گانودرما دکتر بیز جزء مرغوب ترین شامپوی گانودرما در بازار داخل است که علاوه بر موارد ذکر شده ویژگی های بارز دیگری نیز دارد.

تصویر ۱

شامپو گانودرما دکتر بیز

شرکت دکتر بیز از جمله واحدهای تولیدی در ایران است که به صورت بین المللی فعالیت دارد این کمپانی با بهره گیری از طب سنتی و استفاده از قارچ گانودرما همچنین پیشرفته ترین علوم روز دنیا حدود سه سال است که توانسته محصول اعجاب انگیزی  را با نام شامپو گانودرما دکتر بیز تولید نماید. دکتر بیز تمام تلاش خود را به کار بسته تا در تهیه شامپوهای تهیه شده از قارچ گانودرما مرغوب ترین و البته ارگانیک ترین مواد اولیه را به کار ببندد. این محصول در میان سایر شامپوهای بهداشتی دیگر دارای گواهینامه معتبر داخلی و حتی بین المللی می باشد.  شامپوهای قارچ گانودرما شرکت دکتر بیز به صورت تخصصی برای استفاده در سر و بدن تولید شده اند. شامپوی سر تهیه شده از قارچ گانودرما لوسیدوم برای موهای خشک، موهای چرب و موهای معمولی می توانند گزینه مناسبی باشند.

تصویر ۲

شامپو گانودرما برای رشد مو

در عصر حاضر با آزمایشاتی که بر روی قارچ گانودرما انجام شده است این گیاه کمیاب می تواند به عنوان یک ماده غذایی مکمل برای رشد مو مورد استفاده قرار بگیرد همچنین سلامتی پوست سر را ارتقاء داده و در درمان بسیاری از آسیب های وارد شده بر موی سر موثر باشد با تحقیقات انجام شده بر روی ترکیبات قارچ گانودرما مشخص شده است که این نمونه گیاه دارای ۴۰۰ ماده ارزشمند است که دکتر بیز در ایران توانسته به منظور رشد مجدد موها تعداد بیشماری از این مواد مغذی گانودرما را در شامپو گانودرما دکتر بیز قرار دهد.

تصویر ۳

شامپو گانودرما دکتر بیز برای ریزش مو

شامپو گانودرما ریزش مو یکی از بهترین محصولات شامپو گانودرما بیز است که در کمترین زمان ممکن این توانایی را دارد تا با متعادل کردن چربی و خشکی مو  ریزش موهای سر را متوقف کند. شامپو گانودرما در حقیقت می تواند بافت های موهای تازه را تقویت کرده و به ترمیم بافت موهای قدیمی بپردازد و با تقویت پیاز مو باعث می شود تا موهای از دست رفته دوباره رشد کنند. این محصول با داشتن خاصیت ضد عفونی، محیط رشد مو را مساعد کرده و شوره سر همچنین وجود هر نوع قارچ و باکتری را از بین خواهد برد.

 

در خبرنامه ما ثبت نام کنید و از آخرین محصولات و پیشنهادات مطلع گردید :

[contact-form-7 id="2907" title="خبرنامه"]