قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس

فروشگاه اینترنتی پرشین خیاط | هنر خیاطی ایرانی

فروشگاه پرشین خیاط | هنر خیاطی را با ما بیاموزید|

نحوه خرید عسل ۵۰۰ گرمی بیز

با خرید عسل ۵۰۰ گرمی بیز، ماده ای بسیار باارزش را خریداری کرده اید که خواص بسیاری دارد. عسل ۵۰۰ گرمی بیز برای افراد دیابتی نیز بسیار مناسب است.

عسل ۵۰۰ گرمی بیز، عسلی کاملا طبیعی

 

عسل یکی از مواد غذایی بسیار خوشمزه و فوق العاده مقوی است که اگر عسل آن را خریداری کنید، قطعا دیگر نیازی به دکتر و دارو نخواهید داشت. با عسل ۵۰۰ گرمی بیز، می توانید لذت خوردن یک عسل طبیعی و بسیار عالی را تجربه کنید و از خواص بیشمار آن نیز بهره مند شوید.

عسل ۵۰۰ گرمی بیز

عسل یکی از مواد غذایی بسیار پر طرفدار در دنیا است که همه از کوچک و بزرگ آن را دوست دارند. بنابراین خوردن یک عسل طبیعی خوشمزه، می تواند حس خوبی را به فرد منتقل کند و او را خوشحال. حس خوب، طعم عالی، خواص فوق العاده زیاد، همگی در عسل ۵۰۰ گرمی بیز جمع شده اند و همین مسئله سبب شده است تا  عسل ۵۰۰ گرمی بیز به یکی از برندهای محبوب عسل در ایران و حتی در دنیا نیز تبدیل شده است. عسل ۵۰۰ گرمی بیز از شهد گل انگبین به صورت کاملا ارگانیک تهیه شده است و همین امر سبب شده است تا افرادی که از این محصول استفاده می کنند، دچار هیچ گونه حساسیتی نشده و از خوردن آن لذت ببرند.

تصویر ۱

نحوه تهیه عسل ۵۰۰ گرمی بیز

برای تهیه عسل ۵۰۰ گرمی بیز، از شهد گل گز انگبین استفاده می شود. تهیه این عسل بدون دخالت انسان می باشد و به دلیل اینکه از سمپاشی برای کندوها استفاده نمی شود، هیچ گونه ماده غیر طبیعی و شیمیایی در این عسل وجود ندارد. پس از برداشت عسل توسط افراد متخصص و باتجربه در شرکت دکتر بیز، این عسل توسط حرارت بسیار کمی که می بینید، بسته بندی می شود و همین امر سبب می شود تا عسل طعم و خاصیت اصلی خود را از دست ندهد. همچنین، برای بسته بندی این عسل، از ظرف های مخصوصی استفاده می شود که نگهداری و استفاده از عسل را بسیار ساده تر نموده است.

تصویر ۲

خواص عسل بسیار عالی ۵۰۰ گرمی بیز

  • اگر در طول روز چند قاشق از این عسل خوشمزه و طبیعی را میل کنید، کل انرژی شما در طول روز تامین شده و شما حس بسیار بهتری خواهید داشت.
  • برای درمان انواع نارسایی ها و بیماری های قلبی این عسل معجزه می کند.
  • برای درمان انواع بیماری های مفصلی و درد استخوان ها می توان از آن استفاده نمود.
  • برای درمان التهابات مفصل یا همان آرتریت، بسیار مناسب است.
  • برای درمان سوختگی و زخم ها، می تواند مانند یک ماده بسیار معجزه آسا عمل می کند.
  • می توانید به عنوان ماسک از آن برای پوست خود استفاده کنید که می توان باعث درمان بسیاری از بیماری های پوستی همچون لکه، آکنه، خشکی پوست و … شود و پوست شما را زیباتر و شفاف تر نماید.
  • به عنوان یک منبع بسیار خوب برای درمان انواع عفونت ها و باکتری ها می تواند استفاده شود زیرا عسل دارای خاصیت ضد باکتریایی است.
  • به عنوان منبع بسیار خوبی از انواع بیماری ها و املاح معدنی، می تواند نیاز بدن را کاملا برآورده سازد.
  • برای افراد دیابتی ماده ای بسیار خوب است.
  • از بین بردن عفونت مثانه و رحم
  • برای کاهش کلسترول خون استفاده می شود.
  • برای درمان سرماخوردگی، گلو درد و عفونت های گلو بسیار عالی است.
  • برای درمان درد دندان می تواند بسیار عالی باشد.
  • مردانی که دچار ناباروری هستند می توانند با مصرف روزانه تنها ۲ قاشق از این عسل، به راحتی بچه دار شوند.
  • باعث تمدد اعصاب شده و خوابی خوش را برای شما فراهم می نماید.
  • باعث تقویت سلول های مغز شده و حافظه را تقویت می کند.
  • باعث کاهش استرس و اضطراب می شود.

تصویر ۳

افراد دیابتی می توانند از عسل ۵۰۰ گرمی دکتر بیز استفاده نمایند

افرادی که دارای بیماری دیابت هستند، نباید از قند استفاده کنند و بهتر است از موادی که دارای مقدار کمی قند طبیعی هستند، در رژیم غذایی خود استفاده نمایند. برای این منظور، بسیاری از پزشکان معتقدند که مصرف عسل می تواند برای بیماران دیابتی بسیار مفید باشد و حتی از پیشرفت این بیماری نیز جلوگیری می نماید. بدین منظور، عسل ۵۰۰ گرمی بیز یکی از بهترین نوع عسل ها برای افراد دیابتی است زیرا کارشناسان مجموعه بیز با تلاش هایی که داشته اند، توانسته اند کاری کنند که میزان قند ساکاروز این عسل زیر ۲ درصد باشد و همین امر سبب شده است تا مصرف این عسل نه تنها برای بیماران دیابتی بد نباشد بلکه دارای خواص فوق العاده ای نیز می باشد. پس اگر شما نیز به بیماری دیابت مبتلا هستید، با خیالی راحت این محصول را خریداری کرده و آن را مصرف کنید.

تصویر ۴

تفاوت های عسل ۵۰۰ گرمی دکتر بیز با دیگر عسل های موجود در بازار

شاید یکی از تفاوت های بسیار اساسی این عسل با دیگر عسل های موجود در بازار، طبیعی بودن و بکر بودن آن است که خواصی فوق العاده را برای آن به ارمغان آورده است. اشخاصی که خودشان این عسل را خریداری کرده و مصرف نموده اند نیز بر این باور هستند که این محصول طعمی کاملا متفاوت تر از سایر عسل های موجود در بازار دارد. متاسفانه در بسیاری از عسل های موجود در بازار از شکر یا شربت استفاده شده است که سبب شده است تا این عسل ها بسیار سریع تر خراب شده و از همه مهمتر، خواص این عسل ها نیز کاملا ناچیز است. اما عسل ۵۰۰ گرمی بیز، دارای هیچ گونه شکر یا ماده افزودنی دیگری نیست  شما می توانید به راحتی آن را خریداری نمایید. از سوی دیگر، قند بسیار کم این محصول در کنار طعم و بوی فوق العاده آن و همچنین ماندگاری بسیار بالایش سبب شده است تا این محصول خوشمزه، دارای تفاوت هایی اساسی با دیگر عسل ها در بازار شود و شما بتوانید این محصول بسیار خوشمزه و متفاوت را با قیمتی بسیار مناسب و به صرفه خریداری کنید و مصرف نمایید.

تصویر ۵

نحوه خرید عسل ۵۰۰ گرمی بیز

متاسفانه عسل های تقلبی بسیاری در بازار با نام عسل ۵۰۰ گرمی بیز به فروش می رسند و همین مسئله سبب سلب اعتماد بسیاری از مشتریان برند دکتر بیز شده است. بنابراین برای خرید عسل ۵۰۰ گرمی بیز، باید به مراکز معتبر و نمایندگی های دکتر بیز مراجعه کنید. اما یکی از راه های بسیار ساده تر برای افرادی که در شهر خود نمایندگی محصولات دکتر بیز را ندارند، خرید اینترنتی این محصول از سایت محصولات دکتر بیز است که شما می توانید در هر کجای ایران، تنها با مراجعه به سایت دکتر بیز، عسل ۵۰۰ گرمی بیز را خریداری نمایید. برای سفارش این محصول، وارد سایت محصولات دکتر بیز شده و پس از ثبت اطلاعات خود، سفارش خرید خود را به راحتی ثبت نمایید. قیمت عسل ۵۰۰ گرمی بیز نیز در سایت درج شده است، اما اگر سوالی در این زمینه دارید می توانید سوالات خود را با ما در میان بگذارید و برای این منظور می توانید از شماره های درج شده در سایت استفاده کنید. پس از سفارش و خرید این محصول، محصولی کاملا طبیعی و ارگانیک با بهترین کیفیت برای شما ارسال شده و شما می توانید آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

در خبرنامه ما ثبت نام کنید و از آخرین محصولات و پیشنهادات مطلع گردید :

[contact-form-7 id="2907" title="خبرنامه"]